Pas kunderne!

Det er faktisk gået behageligt hurtigt med at få udlejet hele den ret store kontorejendom, som jeg investerede i for et lille års tid siden. Det gik især hurtigt i starten, mens de sidste 300 kvadratmeter i et enkelt lejemål tog lidt ekstra tid, og jeg var begyndt at være lidt betænkelig med hensyn til, om det ville lykkes at få dem udlejet.

Men en dag blev jeg kontaktet af indehaveren af et callcenter, vi har haft her i byen i nogle år efterhånden. Han var interesseret i mit ledige lejemål, fordi han syntes, at den husleje, han betalte inde i midtbyen, efterhånden var blevet lovlig høj. Det er firmaet Topcall i øvrigt: http://www.topcall.dk/

Han forklarede, at der for ham og hans ansatte kunne være flere fordele ved at flytte ud i byens industrikvarter, hvor min ejendom ligger. Når man beskæftiger sig med telefonpasning for forskellige andre firmaer, er det jo helt ligegyldigt, hvor mit firma er placeret, forklarede han.

Han nævnte i samme forbindelse, at hans personale ofte har problemer med at finde parkeringsplads i nærheden af de nuværende lokaler, og da der er en temmelig stor parkeringsplads, der hører til min ejendom, ville det problem blive løst.

Han var tilfreds med prisen på lejemålet, som lægger sig op ad, hvad der er almindeligt her i industrikvarteret, så vi blev hurtigt enige om en aftale. Om knap et par uger flytter hans call center så ind i min ejendom, og hele flytningen skal klares på en weekend, så der ikke bliver nogen afbrydelser i forhold til centrets kunder.

Back to Top